S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

TOPlist

napište nám
E-mail: jetrichovice96@seznam.cz

FOTOGALERIE A VÝLETY

a pak že nerostou cesta podél Křinice Dolský mlýn Jetřichovice Loupežák u Vysoké lípy Pavlínino údolí Pohled z Loupežáku pohled z Mariiny vyhlídky Pravčická brána Rozhledna Vlčí hora stezka Pavlínino údolí vyhlídka Belvedér

Zlatý vrch Vyhlídky Stezka u Tokání Soutězky Hřensko Rozhledna Studenec Na Tokání Mariina vyhlídka Malá pravčická brána Loupežnický hrádek

TIPY NA VÝLETY

Tipy na pěší výlet:

Vyhlídky:

Jetřichovice, u ozdravovny se dát doleva po červené výšlap na Mariinu vyhlídku, dále Vilemínina vyhlídka,

Rudolfův kámen, po zelené na Pohovku, zpět do Jetřichovic.

1. Šaustejn

Jetřichovice, po žluté směr Starý mlýn,Dolský mlýn, po modré směr Vysoká Lípa, žlutá-po silnici 500m

směr Hřensko, rozcestí po červené- Česká silnice, Hrad Šauštejn. Zpět autobusem nebo pěšky po červené

Česká silnice , po modré -Skalní kaple, směr Jetřichovice. 12 km (3,5 – 4 hodiny )

2.Tokáň

V Jetřichovicích směr Mariina vyhlídka,na rozcestí po žluté pod Suchým vrchem, po modré louka na Tokání)

občerstvení, zpět po žluté Purkartický les, po červené na Ostroh, kousek se vrátit a pokračovat po červené

směr Vileminina stěna, Mariina skála-Jetřichovice 11 km (4 hodiny)

3.Pavlinino údolí

Jetřichovice, po zelené na rozcestí Pohovka, dát se v pravo směr Tokáň, po modré směr Rynartice, 300 m vpravo

směr Pavlinino údolí,zde po červené okolo přírodního koupaliště  na rozcestí, Jetřichovice. 16,5 km (4,5 hodiny)

4.Růžový vrch

Jetřihovice,po žluté- Starý mlýn, směr Dolský mlýn-odbočit na můstek ke Královskému smrku

dát se doleva a vystoupat po příkré cestě kolem voj. bunkrů na asfalt. cestu, která vede pod Růžovým vrchem

(možnost vystoupat na vrchol-619m nad mořem). Rozcestník- pokračovat po žluté na Kamenickou

stráň, vyhlídka, stále po značce k Dolskému mlýnu. Zpět po žluté do Jetřichovic. 13 km (4 hodiny + výšlap

na vrchol)

5.Mezná Louka

Jetřichovice, po žluté Dolský mlýn, po modré Vyská Lípa, Šauštejn. Malá Pravčická brána, směr Mezná Louka,

po modré kolem Zámečku k rybníku ve Vysolé Lípě, u rozcestníku se dáme doprava směr údolí Kamenice, po schodech k Dolskému mlýnu a zpět do Jetřichovic. 20,5 km  (6,5 hodiny)

6.Rynartice-sněhurka a 7 trpaslíků

Jetřichovice, kolem přírodního koupaliště, po červené Pavlínino údolí, Rynartice -po modré směr vlevo,

100 m schody, ve skále je vytesáno 7 trpaslíků a sněhurka.Sejít k silnici a stále dolů směr Jetřichovice.

6,9 km (2.5 hodiny)

7.Růžová-mýdlárna Rubens

Jetřichovice-po žluté směr Dolský mlýn, Kamenická stráň, po zelené od rozcestníku směr obec Růžová-mýdlárna Rubens (přírodní kosmetika)

zpět po zelené -cesta pod Růžovým vrchem, Královský smrk, Starý mlýn,Jetřichovice.(celodenní výlet)

8.Jedlová

Autem  jet Chřipská, Jiřetín pod Jedovou, zaparkovat a dál pokračovat pěšky po zelené Křížová cesta-fresky,

Jedlová-rozhledna(778,9 mn.m.) občerstvení, dolů po červené, navštivte hrad Tolštejn , Jiřetín-podzemní štoly -info centrum a zpět Jetřichovice (celodenní výlet)

9.Kyjovské údolí

Autem Rynartice, dolní Chřibská, Kyjov. Pěšky po červené Kyjovské údolí (stezky ve skalách), u Turistického mostu odbočit vpravo po zelené směr Šternberk, polní cesta vpravo k silnici, po silnici 300 m  směr Vlčí hora (rozhledna

580,6 m n.m.)

Pak se dát doprava po lesní cestě a napojit se na zelenou do Kyjova-parkoviště.Autem zpět přes Doubici (občerstení,

k vidění v životní velikosti -dřevořezby), Dolní Chřibská, Jetřichovice.(celodenní výlet)

10.Pravčická brána

Autobusem na Meznou Louku, po červené na Pravčickou bránu, dále dolů směr Hřensko. Pod hotelem Klepáč

odbočit doleva k lodičkám do Tiché soutěsky. Lodičkou se svezete soutěskou, vyjdete v Mezné, po zelené směr

Mezná Louka, zpět Jetřichovice-bus nebo pěšky.(celodenní výlet)

11.Zadní Jetřichovice-hranice s Německem

Jetřichovice, po zelené na Pohovku, po červené na Českou silnici, odbočit vpravo po silnici směr Zadní

Jetřichovice-hranice,  po zelené dojdete k Panenské jedli a dáte se po modré směr Tokáň (občerstvení), pak po žluté směr Purkartický les, po červené směr Jetřichovice (celodenní výlet)

RESTAURACE V OKOLÍ

Pod skalou, Švýcarský dvůr, Pražská restaurace, Dřevák

Prodejna potravin se nachází 200 m pod chatou.